Underbara människor..

... är bara bäst!
fick sjukt mycket glada ansikten idag när jag kom tillbaka, har ingen jeeeevla aning om varför: jag tycker mest bara att jag är irriterande, fattar inte varför dem hade saknat mig.. xD
-därför så gjorde jag ett litet bild-kolasch till er (:
det där är i och för sig inte alla som jag träffade idag, några av dem har jag inte ens träffat sen jag kom hem. Förlåt om någon känner sig träffad om dem inte är med.. Men det var sjukt svårt att få med alla- så jag tog bara lite raaandom...
Kärlek till er ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kom till skolan och åkte hem - mår skit :(

Och jag som längtat tills du skulle komma tillbaka DX typiskt mig ;__; <3

Kraaaaam <33333

2011-02-15 @ 19:24:14
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/
Postat av: Gab

:/ <3333

2011-02-16 @ 19:12:49
Postat av: Anonym

jag är inte med , haha inte ngt nytt precis .

2011-02-16 @ 19:46:48
Postat av: ...Aaaaaaaaaand guess who ♥

öhm, Vem är du? :/

2011-02-18 @ 13:42:07
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0