två förändringar..

.. kommer jag att genomföra den här veckan!
den första är att jag.. faktiskt redan har fått tandställning, fast bara på underkäken, min tandläkare säger att jag inte behöver där uppe eftersom att dem ändå ser hyffsat bra ut.
Den andra är att jag ska FÄRGA MITT HÅR RÖTT I MÅRRN: JA! DET ÄR SANT! JAG LYCKADES ÖVERTALA MAMMA!
-i mårrn är det studiedag ocksååå.. :D Ska vara med Hedda och Tova i Skäris (-som Tova säger)
men nu ska jag till teatern. Lovar att bomba er med bilder på mitt hår i mårrn (:

Kommentarer
Postat av: Tova ^^

... säger jag skäris .... ? ... O.o .... jaa det kanske jag göris?? ... O.o jAa.... ??.... Hmm.... O.o



haha ses imorrn :D <33333333

2011-02-21 @ 18:24:22
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0