Skridskor med bästa tjejen..

.. Det var grymt :D Fast.. faktumet att det var så ****** kallt sabbade allt lite.  (mycket)
OCH det faktum att jag inte kan åka skridskor var också ett litet problem.. xD Men Ilana garvade.
Det var jävla cp lärare med också. Ilana och jag gick en väg från plattan till Kungsträdgården som tog typ 5 minuter. Och när vi gick tillbaka med lärarna gick dem en väg på typ en halv timme, så jag gick fram och frågade nån random sur kärring av lärarna:

Jag: "öhm.. ursäkta, men alltså är vi verkligen på väg till t-centralen? I så fall: kan ni vägen?"
Hon: "ja, vadå tror du att vi går fel eller???!??!"
Jag: "nej, alltså.. men.."
Hon: "du, jag har faktiskt en karta! Det här ÄR den snabbaste vägen!"
Jag: "ja, men.. jag känner bara inte igen mig och.."
Hon: "jag har faktiskt koll! Jag bor här i stan!"
Ilana och jag kollade på varann och svärde.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0