skenet bedrar..

Blir inte ni också så sjuuuuukt trötta på alla människor som är så sjuuuuukt perfekta?

dem som skryter om sitt perfekta liv. Jag blev precis så sjukt sur på Fokis blogg. (-nej, jag brukar inte läsa den, men hade stört tråkigt) när hon skrev om sin alla hjärtans dag. Om hur sjukt mysigt hon hade med sin perfekta pojkvän, frukost på sängen, blommor, presenter. Då känner man sig ju verkligen bara jätte glad som firade alla hjärtans dag med sin familj, utan spår av kärlek.

..Så jag undrar bara: folk som är så där så att det känns som om inget i deras liv någonsin skulle kunna har eller kommer gå fel? Är dem och deras liv verkligen fel-fria? Är det så att skenet bedrar, eller finns det verkligen perfekta människor..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja din bror är ju en sådan till exempel ;)

Samt vadå alla hjärtans dag utan kärlek?

Du har ju din älskvärda bror han är bäst tycker jag ^^

2011-02-16 @ 16:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0