först kom ingenting, sen kom ingenting, sen kom ingenting..

.. ni vet sånna där dagar när man egentligen inte har något alls planerat?

-sånna dagar då man går och lägger sig på kvällen och tänker: vad sjutton har jag gjort idag? Och svaret alltid blir: inte ett jävla skit.
That's pritty mutch my day ;D

(och som vanligt så mobbar blogg.se mig, så allt flyter ihop och bilderna skärdes av på höger sida.. bara satt' ni vet x____X')


-just nu sitter jag och kollar ut genom mitt fönster på alla jävla slaskig kall snö som omringar mitt hus. Fattar inte att det är vetenskapligt möjligt att det kan vara vinter såhär länge?




vill i alla fall att den ska ta slut. Nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0