båtjobb+tandställning+rött hår+dans+prov=inte så mycket tid kvar att bloooga..

Det stavas: Bortförklaring.



Hur som helst så kom jag nyss hem. Jäktisk dag. -tidigt i mårse steg jag upp, så tidigt att inte ens solen vaknat! Daggen låg orörlig på gröstråna och blänkte i mån ljuset, syrsorna hade precis tystnad.. Okej: klockan var tio, men det är tidigt för mig!

Efter det stack jag direkt till scouterna. Men eftersom att Hedda läser min blogg och hon har vissa.. fördomar om scouter så tänker jag inte berätta vad vi gjorde.
Okej, jag kan berätta lite:



-hade snöbollskrig
-åt varmkorv
-hade saft krig
-hade disktraskrig
-lät folk *<--stryka över* (Johan) klottra ner min arm med permanent penna..
men det allra bästa på hela dagen var när Johan och jag "bråkade" -så båda tog upp varsin skurhink full med smutsigt vatten, såg på varann med en nongalant blick, och gjorde sig redo för att kasta.
Jag såg såg Johan djupt i ögonen och sa långsamt och hotfullt:

"Blunda så sliper du känna smärtan.."


men precis innan Johan hann öpna munnen sa Erik som satt på en stol vid väggen och höll på med sin jojo och bara lyssnat halvt på samtalet:

"Ofta att det gör ont.."



Den oseriösa spänningen i rummet försvann, och Johans och min seriösa blick försvann och vi tappade hinkarna och nästan föll ihop på golvet av garv.. (:
Johan är ego.. -.-'
(btw: allt är cp, fortfarande.. så om jag typ gör mellanrum så flyter allt ihop när jag publierar det, ändå..)

Kommentarer
Postat av: hedda

Ooh noo! :o den bästa av alla!

Haha, korv... Äkta scoutmat! XD <33333

2011-02-26 @ 19:38:42
URL: http://hedaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0