Äntligen, äntligen hemma.. men.. måste det vara på alla hjärtans dag?

Tolv timmar på ett flygplan. Men det var det värt. Eller ja typ, att komma hem till all snö är väl kanske ingen höjdare.. men det ska bli så härligt att träffa alla underbara människor igen.
Just nu saknar jag er mest.
Alla hjärtans dag- på ett plan med päronen och brorsan.. Jag skulle kunna komma på 10000 bättre sätt att spendera den på >.<
Tänkte faktiskt göra något med Den Mystiskte M, och Fantomen (-Ja, jag har gett dem kodnamn?) Men sen insåg jag att jag skulle vara jätte död efter att ha flygit hela natten.
Jaja, ni skiter väl i mitt patetiska tjat, så här kommer bildeeeeer från resan: (laddar upp dem snaaart..)


Curacao


kan fortfarande inte fatta att pappa fotade oss...

New Yooooooork :DD
Lägger ut mer sen :D

Kommentarer
Postat av: julia

ooohhh.... myyy.... GOOOD! ELLIE! du är hemma igen ! :DDDDDDDDDDDDD <3333333333333

2011-02-14 @ 19:06:40
URL: http://juliamerikson.blogg.se/
Postat av: asså, jag e den där tanten ^^

sv : ooowowowowowowowowowowwwwwwww! :} höhöhöhö, veeet du.. du sitter bredevid ilana nu. i datasalen, och du seeeeer inte att jag kommenterar ^^ det blir som typ en.. lite.. välkommenhem surprise x')



meeen, heeeej ! :}

2011-02-15 @ 09:45:14
URL: http://juliamerikson.blogg.se/
Postat av: Fanny ;)

OMG! Fan va coola bilder! <333

SAKNAR DEJ SOM IN I HELVETE !!

vi MÅSTE träffas snart och ha kul ! ;*

2011-02-15 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0