paradiset..

.. ja, om paradiset, himlen, eller meningen med livet går att hitta på jorden. Är det helt klart här. det lovar jag.

Nu har vi äntligen anländit till.. själva målet på resan, vi har hitills varit på island och new york, island var ascoolt, och New York var fantastiskt, skit mycket kläder överallt och CONVERSE FÖR TYP 200 SPÄNN! (jag köpte några UNDERBARA, lägger upp bilder sen..) Och Ilana, om du läser det här: GISSA VILKEN AFFÄR JAG HITTADE ????!?!?!??!


men inget utav det kan någonsin mäta sig med.. nu. Där vi är nu. Aruba. Vi kom hit typ vid fyra, och man kan helt enkelt inte beskriva känslan när man går ut ur planet och värmen bara kastas i ens ansikte och man börjar långsamt glida ur vinterjackan och halsduken..
Just nu är klockan.. 21:34, men i Sverige är den 02:34. Tidskilldnad, eller hur? :o
JAG HAR MEGA MÅNGA BILDER SOM JAG VILL LÄGGA UT MEN INTERNET VILL TYDLIGEN INTE DET. SKA FÖRSÖKA BLOGGA SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT!

if you want to read the continueing of my saga, ceep returning too my bloggisch.. and I promise i will blogg better next time..


lalalalala... puss ♥
(jag skriver jätte fint med jätte många fina mellanrum men när jag pubicerar det så åker allt ihop.. *sadface*)

Kommentarer
Postat av: Frida

Saaaknaaaar diiig <3

Och fan vad jag vill vara du just NU - det är sketakallt här (eller är det bara jag som fryser...? anyway), vinterjackan kväver en DX

Puuuss <3

2011-01-31 @ 07:08:33
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/
Postat av: julia

du har väl inte glömt stenarna?! :O OCH GLÖM FÖR BÖVLEN INTE SANDEN I DEN DÄR BURKSAKEN! :D



ha det najs hördu. och.. ta med lite värme hit till sverige sen. man vill ju kunna ha på sig convese utan att frysa tårna av sig. x'D



ooooch, ha det bäst ditt nöt! :D <33333

2011-01-31 @ 18:18:47
URL: http://juliamerikson.blogg.se/
Postat av: Ilana

OMG! Forever 21...? :D:D:D::D<333333

2011-02-01 @ 17:11:20
Postat av: Gab - ♥ Sorry bro! ♥

GAAAAAAAAH! JAG VILL SÅ INIHELVETE IN PÅ FOREVER21! <333333333

2011-02-01 @ 19:26:10
URL: http://sorrybro.blogg.se/
Postat av: JAG TYCKER ATT JAG E PÅHITTIG!!

För det första: jag tycker om att jag skriver olika namn, har skrivit typ TIO!!!!

För det andra: Jag saknar dig SKITA mycket (uttalas med dialekt, typ iig dialekt)

För det tredje: JAG E SÅ JÄVLA AVENSJUK!!!!!

För det fjärde: Dethär börjar bli många grejer

OCH för det femte och sista: Vänta nu... vad va det?? JUSTE!! SKULLE DU FÅ BADA MED DELFINER!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!? FÖR DÅ LIPAR JAG SERIÖST (STOR DRÖM AV MIN)....??

2011-02-01 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0