:) ;) :p ;p :o ;o :D ;D ^^ o__O' :'3 ;d <33333

Egentligen är det väldigt onödigt med smileys.. egentligen. Tänk va mycket onödig plats det gör i ett sms lixom. Och det är jobbigt också. Plus att om man hoppar över att skriva det till en person som man brukar skriva det till så tror det ju typ att man är sur eller något liknande.

Imagine that online chatting was like a REAL conversation. How awkward would it be to stick your tongue out after every two minutes :P



Haha, det var en facebook grupp som jag hittade ↑ tyckte den var väldigt skön.


fast å andra sidan så utrycker dem ju känslor. Det är ju väldigt stor skilldnad på:

"Okej"

och:

"Okej :D <3333"

eller typ:

"Tja, vad gör du?"

Och:

"Tja, vad gör du? :) :p <3333"




Fast det är väl bara jag som bryr mig om oviktiga saker.. lalalala..


Kommentarer
Postat av: Den som du inte kunde gissa vem det va...

MMMHHHHM?!

2011-01-12 @ 14:46:54
Postat av: ... Aaaaaaaaaand guess who ♥

Haha, Youghurt, right? :)

2011-01-12 @ 15:46:24
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! :) jag tänkte bara tipsa om två stycken pågående tävlingar på bloggen just nu.



ett kitt med sexleksaker från lustjakt.se värde ca 1050 kr:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-amorspilarse.html#comment



och en om en brun utan sol sponsrad utav rosenserien.se;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-om-100-ml-brun-utan-sol-i-sam.html#comment



hoppas någon utav dem föll dig i smaken, annars ber jag om ursäkt för att jag störde. puss & kram

2011-01-15 @ 10:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0