Hemma igen. Glad men tom.

Jag antar att ni inte fattade ett skit av inlägget innan, så därför om ni läser det här: läs inlägget innan xD

Hur som hällst så har jag ju varit borta en vecka på PL-kurs (patrulledare-kurs) och det jag skrev skulle föreställa när vi sov i vindskydd och jag skulle gå upp för eld-pass.. skift? What so ever så tänder man en eld för att alla ska hålla sig varma och så får man sitta uppe en timme var på natten för att se till att den inte slocknar.

OCH: JO! NI HÖRDE RÄTT! VI SOV UTOMHUS! Det är inte möjligtvis någon som råkar veta vad det är för månad??!?!? Jo, det ska jag tala om för er! DET ÄR JANUARI!!









Min patrull: Vargen. (Från Vänster:) Max, Isak, Lisa, Jag (xD) Charlie, Jacke, Dante, Karro, Nikki :)

Som jag skrev tidigare så paras man ihop med random människor som man aldrig träffas och får sedan bo ihop med dem i en vecka, vilket gör att man.. ja, lär känna dem jävligt bra.

Det var lite små hemskt i början, men samtidigt bland det roligaste jag någonsin gjort ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0