Blackhairbumbisarne

fråga inte.. ↑ Alltså.. jag bad Calle hitta på ett nytt smeknamn till mig. Det blev det.. "Blackhair" pga av att jag har svart hår, "bumbis" eftersom att jag heter bumbibjörnen på facebook, och "Arne" som är något himmla AF skämt..


Fy fan. Det är ALLT jag säger. Mår skit. Ont överallt. Fast i och för sig så kollar jag How I Met Your Mother, det får en ju att känna sig lite bättre. 


Haha, igår: 


Johan: (på facebook) "ey, när börjar scouterna? :)" 

Jag: "ey, nästa torsdag.. :)"

Johan: "okidokiman xD"

Jag: "måste jag som vanligt påminna dig om att jag är tjej..? xD"

Johan: "men okidokigirl ;)"

Jag: "det var bättre. Tack"

Johan: "nemas problemas, dude"

Jag: -.-'





Sååå.. ja xD det är typ det jag har för mig nu. Hoppas ni har det bra, för det har jag det verkligen inte..
 

Kommentarer
Postat av: Maija

Men åh, Ellie du får bli frisk nu, jag saknar dig :( ♥

Haha Johan är lite knasig ^^ ♥ ♥

2011-01-14 @ 16:25:49
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0