BEVIS PÅ ATT SCOUTER ÄR COOLA..

Eftersom att ni idioter (xD) har fördomar om scouter så kommer ETT bevis på att vi faktiskt är coola:


sista kvällen så hade ledarna planerat ett disco, som var SJUKT KEFF! En litet bord med en chips skål och lungn musik i bakrunden.


Jag och Lisa stod där och bokstavligttalat såg hur mossan började växa på oss. Tills vi höde musik från matsalen. Där dem hade tagit undan alla stolar och ställt fram två gigantiska högtalare.

Eftersom att vi var sisådär 60 pers på en sjukt liten yta och stod och hoppade så vart det såklart stört kul!

Seriöst bland den roligaste kvällen evaaaah xD
Med tanke på att alla typ hade scoutskjortor och kunde alla låtar utantill och sjöng med så vart det en sjukt härlig känsla.
Tills dem började spela tryckare.. vilket å andra sedan var.. lite mysigt (; Ända tills Johan skällde ut killen som bjöd upp mig.. xD



Alltså.. just don't ask.. ↑ x''D


Men det är det som är så jävla underbart med scouting. Man kan ha fula kläder på sig, man kan vara osminkad, ens hår kan se ut som ett kråkbo, men det spelar ingen roll.. för dem älskar en ändå ♥


Kommentarer
Postat av: Maija

Sv; Haha klart jag fattade vad du skrev :* ♥

TACK! ;D ♥ ♥



Jag har aldrig tyckt illa om scouter, haha verkar seriöst askul! :D Min syrra går ju på de också ;)

Haha naaw, dansade du tryckare med Johan, Ellie sötnos? :DD ♥ ♥

2011-01-08 @ 22:08:11
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0