Barn? Deffinera "barn"..?

I mårrse när jag sminkade mig, tänkte jag bara helt random på hur otroligt jobbigt det måste vara att ha barn, eftersom att vad dem än gör, så är det ens eget ansvar. Om dem tar sönder något, måste föräldern be om ursäkt.. fast, sen kom jag att tänka på att det är ju precis det som jag gör med Ilana nu. Hon är verkligen en liten busunge. (tex när hon tar min mobil och ringer och "stör" mina kontaker, så är det jag som måste be om ursäkt, haha.. men jag tycker om henne ändå) xD





Det är helt F*cking sjukt! NI ANAR INTE HUR MYCKET LÄXOR JAG KOMMER DÅ/HA FÅTT!!!!!!

Eftersom att jag ska vara borta i två och en halv vecka så kommer jag ju missa mycket. Fast pappa säger ser det så här: "tänk så här: vart vill du hellst göra dem? I en skol bänk i kalla snöiga sverige, eller på en balkong i varma västindien..?"

men ändå. Kommer döööööö.... o___O'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jepp! Det ÄR sjukt jobbigt att ha barn! Puss, pappa

2011-01-21 @ 13:23:19
Postat av: Ilana

Haha! Bästa kommentaren du någonsin fått, Ellinor. :D

2011-01-21 @ 19:57:06
Postat av: ...Aaaaaaaaaand guess who ♥

Ilana.. your going doooooooooooown..... (-to earth) :D

2011-01-21 @ 20:18:16
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0