"asså fett chill dag det här är..." :D

... sa jag för att vara korrekt 7 gånger idag. (Tova häll räkningen..)
För att ni ska förstå lite bättre så... här har ni en detaljerad lista av min dag:
1. Allt flöt på precis som vanligt tills Tova ringer mig fem minuter innan jag ska gå och säger: "OMG! ELLIE! ÄR INTE NIORNAS MUSIKAL IDAG?????!?!?? DET ÄR JU I TUMBA!!! NÄR GÅR TÅGET????! NÄR GÅR BUSSEN????!?!?"
2. Duktig som jag är så löste jag såklart problemet och kollade bussen..
3. När vi väl kommit fram till stuvsta träffade vi Maija, Wille, Amanda, Ilana, Sofia, Katja och Alice...
4. Vi väntar på tåget...
5. vi fortsätter att vänta på tåget...
6. Vi väntar fortfarande på tåget...
7. VART FAN ÄR TÅGJÄVELN?????!
8. Dem skickar en ersättningsbuss till huddinge..
9. tåget kommer i huddinge och vi hoppar på..
10. När vi kommit till flempan inser vi att klockan är typ halv elva och att vi har missat typ halva musikalen, och att vi lika gärna kunde åka till skolan och se musikalen efter lunch som åttorna ska..
11. vi hinner ringa Lasse och få hans bekräftning om att det är okej, så vi hoppar av i flempan..
12. Vi flummar på kontoret i typ en halv timme och åt sedan lunch..
13. Åt lunch
14. Åkte med Lasse till Tuba och kollade musikalen..
15. END OFF THE SCHOOL DAY!!!

SNACKA OM EPIC!!!!





Alice tryckte ner sin rosett ring i snön idag, SER NI DEN??? SER NI???!??!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0