2011 FÖR FAN!

Känns fullständigt onödigt att börja snacka "nyårssnack" eftersom att det står på allas bloggar i alla fall.. o____O'


Kollar Trollkarlen Från Oz som går på tvåan. Haha, den är så jävla torr, satt' den är skön x'D



Ni vet hur man säger: "Inte för att skryta, men.." jag fattar egentligen inte varför man säger det för att skryta är ju precis det man gör!
Hur som hällst: KOLLA VAD FINT MITT HÅR VAR IGÅR! (fast.. jag tycker inte att det räknas som att skryta när det gäller mig, för ja.. ni känner ju mig och vet ju vad jag tycker om hår..) xD



Lite konstigt bild, menmen..




Faaaaast.. dessvärre så vid tolvslaget så kom Johan och hans 19-åriga kompisar och typ: "Oj, kolla snö.. man kan krama snö.. oj, man kan kasta snö.. på Johans lillasyster.. hmm..."  Så jag och Petronella, min kompis, hade värsta snöbollskriget med dem:




Och sen.. ja, ni ser ju själva C':




Lalalalalala... Puss ♥

Kommentarer
Postat av: izze (:

shiiet fyfaan va fint hår :D:D<3

2011-01-09 @ 18:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0