Uppdatering om mitt liv... typ...

( INNAN NI LÄSER DET HÄR VILL JAG BARA SÄGA: JAG SKRIVER JÄTTE MÅNGA FINA MELLANRUM SÅ ATT DET INTE SKA BLI SÅ JOBBIGT ATT LÄSA MEN NÄR JAG PUBLICERAR DET ÅKER ALLT IHOP! SKIT! )
.. det här är vad som har hänt sen sist:

-mamma och jag hittade ett hotell stvärs över gatan som hade gratis internet dit jag tog med mig Johan och vi sitter nu (:
-i morgon bitti flyger vi till Curacau.
-Vi har bokat tid på en frisör salong och om typ en timme ska jag gå och fläta mitt hår: nivet sånna där små flätor, fast kanske inte i hela håret, In a cool way, you know ;D
Dagens garv: (bara för att det ska bli NÅGOT intressant i det här inlägget)
okej, det hände igår, men i alla fall: mamma och jag cyklade till "stan" (ganska liten eftersom att Aruba är.. typ en skit liten ö)
Hur som hällst så gick mamma in i en affär medans jag väntade utanför, vilket var typ en parkering.
Då går en kille förbi mig, typ i 35 års åldern, föreställ er en stor muskulös kille med skinnjacka utan ärmar och hela armarna täckta med tatueringar, percingar i öronen och ögnbrynen, slitna jeans med kedjor, skallig, med massa skägg i en liten fläta vid hakan. Kort sagt: en hård kille.
-som sätter sig i en stor, svart blänkande pick-upp.
Jag ser honom ta fram en skiva ur handsfacket, och trycker in den i cd spelaren i bilden och startar bilen. Innan han hann köra iväg ur min åsyn ser jag hur han trycker på play och hör hur Taylor Swift- You Belong With Me, börjar strömma ut ur högtalarna.
Snacka om att jag höll på att kissa på mig xD

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA X''D

2011-02-08 @ 16:36:25
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/
Postat av: The one u love!!! HJÄRTA*

HAHA, OMG SERIÖST, FAN VA COOLT...

2011-02-08 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0