helt ärligt asså..

.. så har jag börjat inse: jag kan verkligen inte blogga. Och jag lovar: jag säger inte det här för att ni ska komentera och låsas att ni tycker synd om mig och ba: "jodå, det gör du visst.." utan helt ärligt asså; jag bloggar uruselt, och allt jag skriver är ändå bara: "jag suger på att blogga, jag har aldrig tid att blogga, jag borde lägga ner bloggen"
så förlåt kära bloggläsare: för att jag inte skriver så.. bra, helt enkelt.
Nyligen har jag börjat inse att: min dröm om att bli författare är nog bara att spola ner i toaletten, för jag har så svårt att krama ur det intressanta ur händelser. Jag skriver mest bara om.. vad som har hänt. Aldrig riktigt om det roliga som hänt.
och nu tänker ni: "men vadå? Du är i västindien, allt är väl roligt där?" -jodå, men vad är egentligen intresaant att läsa om. Grejen är att om jag verkligen lägger ner tid på något så finns det en chans att det blir bra. Men det är just det: tid- som jag inte har.
men om ni verkligen vill veta vad som händer JUST nu: klockan är 09: 46. Pappa sitter på verandan och läser, mamma klagar på att jag borde gå och lägga mig, Johan.. ja, vette fan vad han gör, och jag sitter och lyssnar på ljudet av.. ja, jag vet egentligen inte av vad, men något som piper, vi har funderat över om det kan vara en fågel, some kind of sysra, eller möjligtvis en skalbagge.
det enda jag kan säga är att det låter högt. och om jag skulle försöka beskriva ljudet så, ja, typ som två gamlingar som skulle ****** på en luftmaddras. Mysigt, eller hur?
-Ja, det var det..
(OCH FÖR 1000 GÅNGEN: JAG SKRIVER MELLANRUM. MEN ALLT ÅKER IHOP SÅ FORT JAG PUBLICERAR DET! DAMN YOU, BLOGG.SE!)

Kommentarer
Postat av: julia

menneee.. ska du sluta blogga ELLER VADÅ ?! :o för, det får du inte.. (eller, asså jag kan ju inte bestämma det.) men jag gillar din blogg, såå.. jag kommer inte att gå med på det x'D <3333333

2011-02-11 @ 17:41:49
URL: http://juliamerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0