"Schhhhhhhhhhh.... BANANPAJ!" xDDD

Haha, kom nyss hem från teatern, det ägde. Så klart ;D Åt nyss pannkakor, namm namm (JA YOUGHURT! MAN SÄGER "namm, namm" inte "namn, namn"!)

Annars har det väl inte hänt så där värrst mycket idag. På formen gör Gabby och jag det lutande tornet i Pisa, vi överdrev som fan med lutningen, och gjorde det i hönsnät och gips. IT'S GANNA BE AWESOME! :'DD

Bildeeeeer:

 Gabbys och min otroligt snygga (enligt Julia) Skalmans hatt.. Men det var faktiskt innan vi satte på gipset! xDDD

 Haha, Ozzy gipsade in sin hand.. vem önskar inte att han bara kunde gipsa in hela sitt huvud? Tänk va tyst det skulle bli då.. ^^

 PANNKAKOR! :'DDD

I mårrn är det Sankt Georges dag! (d.v.s alla scouter ska ha på sig scoutskjorta i skolan/jobbet för att visa att man är stolt, jag ska. Ska du..? <--- herre gud så geekit det där lät, plus att den ända som är scout som läser min blogg är ju typ Youghurt.. :/)


Stora Rosa Kramar Från Mig! ♥

Kommentarer
Postat av: GISSA!!!

STORA YOUGHURTIGA KRAMAR FRÅN MIG!!.... Fast... man säger ju NAMN NAMN... bara så du VET... vackert torn, varför på en trä-platta om jag får fråga.. fast det kanske jag inte ska???? BY

2010-09-20 @ 21:29:50
Postat av: ... Aaaaaaaaand guess who. ♥

Nej men gud.. du får inte skriva anonyma komentarer.. jag vet ju inte vem det är! Ah, dumma dig.. kan du inte säääääga..?? :/ Och nej, anonyma person: Man säger Namm, namm.. ♥ <333333 Haha, ochj trä plattan därför att.. Dööh, det lutar ju.. såå.. annars skulle det ju trilla omkull ;)

2010-09-22 @ 14:59:28
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0