"One million raindrops.."

Ja, vädret har ju vart lite sisådär på sitonde. Och min bloggning också.. men jag har seriöst inte tid. Ändå så gillar jag ju att blogga. Och mina föräldrar gillar ju att få veta vad som händer xD

I alla fall.. Jag är frisk nu! :'D

Igår var jag, Wille, Sam, Gabby, Axel, Julia och Jocke i Centum, vid valstugorna, för att fråga ut alla.. partierna om några frågor som vi hade i SO läxa.. Det var faktiskt kul ;) Sam och Wille (som var i min grupp) var lite lagom oseriösa, så ja..

ååh.. vill komma på något roligt att skriva, men hinner inte. Sticker till scouterna snart. Cya'!

 Valstugorna i Centum.

 Jätte söt bild på Elin (som vanligt) som hon faktiskt tog själv. ♥

 Underbar bild på regnbågen i mårrse ^^

Meeen.. det här inlägget sög. Men.. skriver ett mer intessant i mårrn.

Stora Rosa Kramar Från Mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0