Ni vet så där som huden blir? Till exempel fingerspetsara, när man badat i typ en halv timme, och dem ser exakt ut som russin..? Så,1000 gånger värre såg mina fötter ut när jag kom hem.. >__<'

Jag säger bara det: 7 kilometer, är INTE samma sak som 14!!!!

FY FAN I HELVETE VAD JOBBIGT DET VAR! (Förklaring: Idag i Södertörnsfriskola så var det Strapatsen, med andra ord: alla i hela skolan springer skiten ur sig! Sjuorna, åttonra och niorna springer 14,7 kiliometer, och sexorna springer 7 kilomter.)

Förra året var man trött, det var jobbigt, idag är man död, det var förfärligt!

Orkar inte hålla ögonen öppna, så här kommer lite bilder:

 Naw.. <3

 Haha, ingen komentar x'DD



 Elins och min ascoola 'tradition' att sätta nummer lapparna på benet i stället för på magen/bröstet x''D (ascoola vi är!)

 Gabby i en skit snygg frisyr Alice provade.. ^^

 HAHAH! Elin snackade i telefån sammtidigt som hon funderar över hur sjutton hon ska ta sig över vattenpölen..


 OMG! KOOOOOSSOR! :'D

 Allt jag kan säga är: ELINS SKOR VAR KNALL ROSA INNAN VI GICK!

 OMG! VET NI?! När Elin, Mimmi, Olga och jag satt och (jag väntade på min mamma, dem drack engergidryck) så såg jag en ros och blev ASHAPPY och typ: YEY! :'D Och jag frågade Elin om hon ville ha den, och hon typ: o____O' Så jag tog den, och den var fett fin! Ska torka den.

Men nu ska jag få bort leran mellan tårna >__<'

Stora Rosa 'Döda' Kramar Från Mig -_________-'

Kommentarer
Postat av: Ilana

Haha, gissa vad. Vi vann "tiofrånenklassförstimål" tävlingen! Allt tack vare mig och Alice, fett bäst man är asså. :D men hur lång tid tog det för er? <333

2010-09-24 @ 17:34:19
Postat av: ... Aaaaaaaaand guess who. ♥

Jajaja Ilana.. jag vet. Alice ringde och sa det. Jag vet att det inte var tack vare oss. Wille sa det till Gabby, han ba: "ja, men det var ju INTE tack vare er!" Men gissa vad? Alla har inte bra kondition. Alla VILL seriöst inte, dem bryr sig inte ens om att en vinna, dem vill bara komma i mål. Och om det hade varit en teckingstävling så hade jag, Gabby, Julia och Elin slagit alla SÅ hårt! Så visst, det är okej att alla är tävlingsinriktade, men.. alltså dem måste ju respektera att inte vi är det!Och jag är fan fett stolt att jag överhuvud taget kom i mål.

Förlåt.. men jag är bara fett arg på att alla skryter som fan bara för att dem har bra kondition, gissa vad? Vi är bättre på andra saker. ♥ <333333

2010-09-24 @ 19:47:14
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Gab♥

Sv: Aaaaww, taack finaste! ;D ♥



Håller med... Springa långt ät inte vår grej... <333333

2010-09-24 @ 19:59:35
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Gab♥

Men asså det sög att alla var så jävla trista när man äntligen kom i mål... Man fick ju ingen glädje alls och bah: jaha... -.- <3333333

2010-09-24 @ 23:13:15
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0