FÖRLÅT!

..Ja, förlåt för sjukt dåligt uppdatering, det känns verkligen som om jag sviker er (eller snarare ni, två personer..)

Men jag har så sjukt mycket att göra hela tiden, och så kommer jag hem så sent, och då typ dör jag... Funderar över att lägga ner bloggen, ingen läser ju typ.. plus att jag inte är så bra. Och typ aldrig hinner..

I alla fall, idag har det inte hänt så där jätte mycket, ni vet.. gympa slöjd. Isch, jag kommer inte på något kul att skriva, så jag lägger ut några bilder:

 Haha, sär blid på mig och Tova.. <3

 Äh, jag ska försöka att inte nämna att fjärlien e död..


 Thaha, tyckte att det blev lite kul .. Det är i en sked i köket.. (haha "i" lät ju bra) xD

 Haha, sär bild. Men den visar min snygga rosa lugg :'DDD

 Haha, den här bilden var så cool! Så här ser världen ut ur MIN vinkel! Haha, nej men satte in mobilen inanför min lugg ^^


 HAHAH! DET HÄR VAR SÅ JÄVLA KUL! Det var ett tuggumi paket som Ilana hade i fickan, det står: "Fluor tuggummit som skyddar dina tänder mot karies... Smakprov, innehåller ej fuor." xDDDDDDD <333


DAGENS (random) CITAT:

*Tova och jag sitter på bussen, Tova vänder sig hastigt om och ser efter en gubbe*

Tova: "OMG! Den där gubben såg ut som Kungen! Seriöst: det var as likt! .. Förutom att han hade mörkare hår och solglasögon."

Jag: x'D

Tova: "Ellie? ..KAN Kungar ha solglasögon?!"


Haha, så jävla kul det var! Helt random! :'DDD


Aja, snart sticker jag till scouterna.

Pink Kisses ♥

Kommentarer
Postat av: Gabby ♥

Näää, du får inte sluta blogga! :'( ♥ ♥



Btw, nu har ju din önskan om en rosa värld gått i uppfyllelse xD <3333333

2010-09-02 @ 19:03:29
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Tova^^

hahah det var skitkul xD men allvarligt kan dom det?? :O

2010-09-06 @ 14:04:20
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0