Detalj.

Visst är det märkligt? Hur en enda liten detalj kan förändra hela ens dag. Hur man bara kan känna att: Nej, nej, nej, nej, nej! Och sedan: JA! :'DDD

Haha, alltså: i mårrse så hade jag valt ut värsta svarta kläderna, och sen precis innan jag skulle gå, så blickade jag ner i strumplådan, och såg ett par underbara, vita strumpor med rosa rosor. Som ett sken från ovan, isåg jag: Att jag defenetijft inte kunde ha SVARTA kläder på mig!

Så jag bytte (snabbt som sjutton) till bara rosa kläder... (Witch was awesome!)

 Naw, Sötnosarna. Tova med "Tex Bananer" posen.. ^^

 Sjukt suddig bild. Men det förstör inte.. sötheten x'3

 Världens sötaste! <3




 Naw, Loooooove this picture. Amanda och Julia på gympan igår.. ;p



 Haha, snyggaste folket på bussen.

 Thihi, the coks that made my day. ♥

Ska nog basta snart. Och sen blir det nog lite mys framför tv:n OCH FÖR HOPPNINGSVIS Ben n' Jerry's! :'DDDD


Pink Kisses. ♥

Kommentarer
Postat av: Tova ^^<3

heheh jaa visst e vi snyggast xD du e rätt söt du med om man ska vara ärlig... O.o rodnar (inte xD) (asså rodnar inte) (du e söt du med e vad jag försöker få sagt!! :D )<33

2010-09-06 @ 14:01:35
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/
Postat av: Katcha

Hähä .. tycker som Tova .. du e jätesnööt :)De finns ju dom bilderna som e liite roligare på oss, kan du inte lägga upp en av dom oxå :) Eller de kanske va Gabby som hade dom .. xD

2010-09-06 @ 14:04:44
URL: http://savava.blogg.se/
Postat av: Katcha

jättesöt*

2010-09-06 @ 14:05:28
URL: http://savava.bloggg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0