Typ massa random information som ingen bryr sig om och inte kommer orka läsa i alla fall.. o.O

Haha, men förlåt. Förlåt för.. för ALLT! Godbye! "..GODBYE MY LÖÖÖÖÖÖÖÖVERR! GODBYYYE MY FRIEEEEEEEND! You have beeeeeen the oneee.... You have beeeeeen the one foooooooor meeee...."

Haha, nej men sorry för värsta blogg pausen här alltså.. men (.. ja, jag kommer köra samma gamla vanliga ursäkt) Men helt ärligt, så har jag faktiskt inte tid.. ;o Lixom jag gör saker i stort sätt hela tiden.. Gaah, och så är det massa bajs läxor och sånt skit.. -_______-'

Meeeeeeen... nu bloggar jag i alla fall :D Don't look back, look forward.. (haha, snackar vi om fotboll eller?) Ja.. jag är flummig.. ^w^

Hur som haver.. (som mamma alltid säger...) Jag kommer inte på något bra att skriva.. sååå.. nu får ni bilder från min så kallade vardag i stället:

 Haha! X''D Skänaste bilden asså, på mig och Tova på bussen, som Tova sedan stajlade oooom... ^^

 HAHA! Ilana som.. kille kanske? Är det bara jag som tänker på dem tre visa männen? ;o

 Stort HJÄRTA! ♥

 Det börjar bli höööööööööst.. Q.Q

 Öööh.. vet inte varför.. men om ni skulle glömma bort hur jag ser ut, sååå.. jaa.. -.^


 Haha, Hedda och jag flummade som fan på bussen idag (y)

 Snyggingarna.. ;)

 Underbara Ilana.. tönt. <3

Haha, det får räcka.. Jo, en sak till bara, jag har förälskat mig i en underbar låt av Queen.. :') Men kanske lägger ut den senareeee...


Men puss på er allt skummt folk där ute.. (om ni nu finns kvar? u.U)

JUSTE: mitt... *host, host* hemliga procekt.. som jag skulle utföra på söndag.. ÄR FLYTTAT TILL IDAG! :D Wiiie.. (jag förklarar senareeee...)

Hoppas ni injoiade mitt inlägg.. om ni nu finns kvar? VILKET JAG HOPPAS ATT NI GÖR! o.O'

Kommentarer
Postat av: Ilana

Tönt? hosthost :)<3333

2010-10-15 @ 19:16:19
Postat av: Karro

Bussresan idag var ju lite speciell, och den igår också när vi fick sitta i Visätra i typ en halvtimme och Linnea ba: jag fick den där olustkänslan i magen ni vet när man blir rädd ;) ♥

2010-10-15 @ 21:17:28
URL: http://karolinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0