Say whaaaaaaaaaat..? o.O'

Japp, ryktet är sant! Jag HAR färgat mitt hår... och vilken färg.. *Bam, bam, bam, bam, baaaaam*...


 SVART! :D 

Haha, sååååå.. här är lite pictures! (Eftersom Ilana, tyckte att jag skulle lägga ut några..)



 Hmm.. det här är typ den äldsta bilden på mitt hår som jag har på datan för tillfället (från våren 2010) jag hade ju as många på min förra data, men den dog ju.. o.O

 Haha, sär bild. Är inte nog med det insmetad i glass också.. ;)


 (oj, vad bra det syns..)

 Oj, mitt öra ser cp uuuuuut.. o____O'

 Öööh.. Ja, man måste ju kunna bjuda på sig själv, visst? :D




























OCH NU! MINA VÄNNER! BESKÅNDA! DEN ALRA SISTA BILDEN PÅ MIG SOM BLOND! ↓ (och lite rooosa..)




OCH NU! BEVITTNA..













 Och när jag ändå höll på så klippte jag lugg.. ;D














Så deeeeeer... hoppas att bilderna var till er belåtelse.. och snälla för GUDS SKULL KOMENTERA OCH SÄG HUR NI TYCKTE ATT DET BLEV! Taaaak.. :D

Kommentarer
Postat av: Frida Bouvier 8D

Ditt hår är AWESOME, and you know it! <3

Du är oxå awesome, självklart ;D <33

2010-10-23 @ 10:04:05
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/
Postat av: Maija

Supersött ofc <33 :'D

Du passar jättebra i lugg också! ") Kram <33333

2010-10-24 @ 16:28:57
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jag tycker att det är ascooolt! =DD <333

2010-10-24 @ 21:53:16
Postat av: Elinor

Hahaha, söt ;) Jag undrade just, lycka till med honom =P Och luggen blev grymt bra också ^^

2010-10-25 @ 07:46:19
URL: http://stockholmantibes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0