Rörigt..

Lite rörig dag.. men what the fuck. OH NO! Nu ropade pappa att det var middag.. Men det lät av någon anledning som om han sa gröt.. (fråga mig inte varför) Och nu bara för det så blev jag fett sugen på gröööööt... AH! Men inte sån där havregryns gröt som man får på scout seglingar, som alltid antingen är för rinnig eller för tjcok.. utan risgrynsgröt med sjukt mycket socker och kanel... Ah, jag ryser.. o.O'
I alla fall.. (juste en sak: Är det fasktiskt någon som pallar läsa allt jag skriver..? Jag skriver ju egentligen bara om massa ... skit? Men snälla du kan väl kommentera om du faktiskt gillar mig bloggiiisch.. xD) Hur som haver: Idag gick jag tidigare från skolan :D För att jag skulle til taaaaaandläkaren.. ;oo men det är "tandställnings-tandlärkaren" och han är fett snäll, så det är fett chill. Jag satt och typ flummade med honom X''D
Haha, nuuuu... finns det väl inte så där jätte mycket mer att skriva.. jo, juste: När jag och mamma kom till tandläkaren.. så är det lixom ett litet rum... och SEN ett vänterum.. Och då måste receptionisten klicka på nån knapp för att man ska kunna komma in.. och då ringde någon till mamma, sååå.. vi stannade lite innan receptionisten hann se oss.. och då satt det en AS SNYGG kille i vänterummet, och han trodde inte att vi kom in, så han gick och öppnade.. och jag ba stirrade på honom, och blev typ skit nervös och visste inte vad jag skulle säga... :o Så det var sjukt pinsamt.. och jag understryker: HAN VAR SJUKT SÖT!
Öööh.. ja, Juste: Sääm fyller år på fredag, några förslag på presenter? Jag känner att jag nog borde ge honom något eftersom att vi faktiskt *HOOOOOST, HOOOOOOST* är ihop... (X''D)
Det här vart ett ganska tråkigt inlägg.. kan tyvärr inte lägga in en bild, eftersom jag är i Johan rum (MED HANS DATAAA...) Såå.. därför slänger jag in en sjukt bra låt. Av Queen (ja, Ida.. du hörde rätt..)
(och nej, Gabby... dem sjunger inte inte "Pusch-up") x')
Puss på er allt skummt folk :D En utav världens bästa låååååtar.. ↑ ♥
(JAG HADE FETT MYCKET MELLANRUM MELLAN STYCKERNA... MEN NÅGOT F*CKADE UPP SIG SÅ DET.. BLEV INTE SÅÅÅÅ...)

Kommentarer
Postat av: kommer du ihåg mig??

Naw... e ni ihop? smile*

2010-10-19 @ 18:27:50
Postat av: julia

hoho, jag äter det du var sugen på nuu! haha, du kan köpa en rakapparat så han kan styla ''muuuustaaascheeeeen'' xD



hihi, och ja.. btw, jag läser ;P <3333

2010-10-19 @ 19:01:55
Postat av: idadorable'

OMG Queeen!!! :DDDDDD

2010-10-19 @ 19:54:59
URL: http://ww.thecircleoflife.blogg.se/
Postat av: Ilana

Ellinor! Han sa själv att man inte kan bli tsm med sin väns "ex". ^^

2010-10-19 @ 21:17:59
Postat av: ilana

Juste! Japp, jag brukar läsa ALLT du skriver. ;)

2010-10-19 @ 21:18:31
Postat av: ilana

Oj, nu vart det lite mycket här men jag tycker att du borde lägga upp en bild på ditt svarta hår för jag har sagt till min mamma att du har förgat håret men jag har ingen bild där man ser allt, såatt..A.

2010-10-19 @ 21:19:47
Postat av: Elinor

Woot? Pojkvän? :D

2010-10-21 @ 10:25:23
URL: http://stockholmantibes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0