Nej, jag är inte död.. bara sjukt upptagen.. o.O

Förrst och främst: VILL JAG BE OM URSÄKT! FÖRLÅT! Mitt bloggande är uruselt just nu.. men jag har, som jag har sagt tusen gånger, ingen tid.. -.-' men jag HAR seriöst inte det.. och med plugget och allt blir det ju.. blä!

Hur som haver: nu bloggar jag ju i alla fall. Haha, idag.. har jag inte gjort så mycket, jag dansade. Och sedan blev jag så sjukt trött när jag kom hem satt jag sov till middan.. xD

Sen bastade vi och nu sitter jag hääär.. :D I alla fall: i mårrn är det ju halloween, som alla vet. Och så ska (eller SKULLE) Jag, Maija, Alice, Gabby, Tova, Vendela, Ilana, Wille och Sam gå bus eller godis.. Men Sam sa att han inte.. "pallade" typ.. så Wille kommer gå ensam med 7 tjejer.. nice X''D

Haha, meeen.. idag "lappade" vi typ ihop alla danser, och ni MÅSTE bara höra en as cool, fast samtidigt läskig låt som vi ska dansa till.. jag får seriöst mardrömmar.. ;oo Och tänk om det sitter barn i publiken på uppvisningen, dem kommer ju fan kissa på sig.. :'/




Haha, det är ju ingen som sjunger eller så, utan det är ju egentligen bara ett beat, som går om och om igen.. men seriöst: SNÄLLA klicka på den! Seriöst: BÖRJAN, så jävla läskig.. ;o Tänk att man typ går i en mörk gränd mitt i natten, och hör den låten och.. AH! *ryser* ... usch, nu skrämmer jag mig själv.


Aja, haha. Men vi ses, hoppfully..? :D

Puss på er allt skummisch folkisch :'p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0