För sent.

Egentligen är det för sent.. för sent för att ens fundera över om man ska göra något.. därför hamnade jag här.

Haha, det där lät nästan lite episkt. Ha! Det där måste jag nästan skriva upp.. det klingade så fint.. På något sätt. Fast jag menade att det är för sent på kvällen för att bokstavligt talat göra något. (klockan är runt halv ett)

Men jag är pigg. Vi kom nyss hem från Siv och Elinor. Det var så mysigt att bara sitta i Elinors rum och snacka.. det var ju så länge sedan vi överhuvud taget träffades.. men trotts att hon faktiskt är 6 år äldre än mig så är hon helt klert en utav mina bästa vänner. ♥

Jag ville bara att ni skulle veta att mitt hemliga protiekt.. (som ni får veta om på måndag) Gick.. sådär.. :s Men.. det kunde gått värre .. "Always look on the birght side of life.." (eller nått)

Jag vill göra något roligt. Träffa kompisar. Men... ah.

Just nu så har jag Olas "over the trap" låt i huvudet.. tror jag att den heter.. "Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh-oh, over the trap.." Eller något sånt.. :'/ och snart kommer jag nog få myssli (ja, nu skriver jag myssli så för att jag inte hittar prickarna över u:ett...)

Längtar tills nästa helg. Då kommer HEDVIG! :D Yey ^w^

Haha, KOLLAR PÅ PARADISE HOTEL! Eftersom att det är det enda som går på tv så här dags.. xD

Meeeeeen.. nu känner jag att ingen ändå orkar läsa det här. Hoppas att i alla fall någon pallar 'skumm-läsa' det.. -.-'




Ville bara säga att jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: idadorable'

Overdrive, Ellie. Overdrive xD <33333333

2010-10-17 @ 10:37:49
URL: http://thecircleoflife.blogg.se/
Postat av: du vet vem.

Sv: låten heter så xD <3333333 men jag vettefan varför. :P

2010-10-17 @ 11:54:01
Postat av: Gab♥

Sv: Jo, den är verkligen superfin! Älskar dig med, sötnos ♥♥ <333333333

2010-10-17 @ 20:39:25
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: me???

Rött hår... smile* Älskade den dagen, men du får hålla ditt löfte... ANNARS... köper vi väl sockervadd och sitter på en bänk och glor på fjortisar...??

2010-10-18 @ 17:22:45
Postat av: ... Aaaaaaaaand guess who. ♥

Självklart! :D Haha, trodde aldrig att du skulle ge dig så lätt.. xD ♥

2010-10-19 @ 18:58:43
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0