Ett hopp om ett mirakel.

Jag söker ett mirakel. Jag vet inte kanske exakt vad det innebär. Bara vad som hällst. Ett mirakel, tror jag, inte måste innebära att något bra händer. Tror nog att det kan betyda att något dåligt händer också. Men bara något.. oväntat. Stort. Men just nu är jag öppen för alla vägar. Vad som hällst. Bara något händer fort. För just nu så händer det rent ut sagt inte ett skit.

Kanske därför jag inte har bloggat på ett tag, och det ber jag om ursäkt för. Men det.. händer fan inget vättigt at berätta om. Eller i alla fall inget så pass stort att man ska skriva det här. Okej jo, vi hade studie dag i torsdags, så 14 pers från klassen plus Veldela och Ida och jag stack till stan på bio. Det var fett nice, men hann ärligt inte skriva om det.

Idag har det typ inte hänt ett skit. Jo, jag dansade.. Och jag börjar faktiskt äntligen att förstå mig på dansen. (yay!) Men tjejerna på dansen är FETT LÄSKIGA! Vill bara nämna det.

 Är kär i den här bilden, vet inte varför men av någon anledning så hade mamma lagt tre äpplen på gungan i trädgården..

Hinner inte lägga upp fler bilder nu, för att det är ganska sent och jag ska gå upp tidigt i mårrn till båtjobb.. -.-'

Hur som hällst. Om någon hör mig. Gör något. För så här kan det inte gå till. Mitt liv är FÖR tråkigt. Jag ber Dig, om Du hör mig- om ett mirakel.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hej söt :) Håller på med ett litet skolarbete och undrar lite mer exakt vad ni käkar på era seglingshajker? Stoooor kram! <3

2010-10-05 @ 14:50:55
URL: http://stockholmantibes.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ellie, din blogg är väldigt fin och rolig måste jag säga;) Och förresten så heter jag Vendela (Veldela) hahaha. Jag var tvungen(a)

Kram(: <3

2010-10-09 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0