Aaah.. *döda* (Ja, jag gillar att härma dig, Youghurt..)

Hej.. jag är sjuk. Jag har feber och hosta. Så här tänker mitt huvud just nu: "MOWAHAHAHAHA! Nu ska jag reta Ellinor, genom att proppa in massa dynamit i hennes huvud så att det, helt enkelt, sprängs en gång i minuten.."

Ah.. *döda* .. o_________O'

Men det är ju i alla fall trevligt att bli omhändertagen när man är sjuk.... viiiiiiiiiiiiilket jag inte blir, mamma och pappa är ju så klart på jobbet, dem hade skit viktiga möten idag och igår, såklart.. och Johan är (konstigt nog) också på jobbet. Ja, ni hörde (läste) rätt: han har fått ett jobb, och inte vilket jobb som hällst: UTAN PÅ STADS HUSET! Haha, jag ägde ut Alex tyyyyyyyp.. i tisdags tror jag:

Jag: "Gabby, vet du? Johan fick typ det där jobbet på stadshuset!" :D

Gabby: "Wow, ärligt? Coolt"

Alex: "Vadå? som vaktmästare eller..? xD" *Alex självsäkra smile*

Jag: "Nej, som kock.."

ÄGD! (a)

Haha, men roligt i alla fall att någon bryr sig, för just när mitt huvud satt och smed nya elaka planer för att plåga mig så plingade det på dörren.. Jag: o_________O' Och där stod morfar! :'DDD Med en liten påse som inehöll KÄRLEK! Nej, men det var en hamburgare, pommfritt (jaa, jag vet att det stavas "pommes frittes" men ärligt.. hur skummt är inte det..?) och en cola! Och jag typ: HAPPYFACE! TACK! :'3

Så nu är jag glad och mätt.. eller ja, åtminstonde för studen.. -.-' för snart kommer väl mitt huvud fram till att den inte gjort något elakt på ett tag..


Jaaaaaaag har inte lust att lägga upp några bilder eftersom att jag typ döööör just nu.. kanske laddar upp några i mårgooooon ;p Men just nu så får ni nörja er med:

 GASCH! Jag är verkligen kär i den här bilden.. ♥ Som säkert många vet så heter konstnären John Bauer (och jag tror att det här typ är hans mest kända tavla) och.. ritar lixom typ skogar och troll med.. en speciell.. stil, vilekt jag diggar hårt! :D Haha, Markko gämföre mig faktiskt, en gång, med honom och visade den här bilden.. antar att det var då jag fastade för den..

Nej, nej.. men nu ska jag väl försöka få lite sömn, så får vi väl se om jag kanske pallar gå på scouterna i kväll.

Puss på er allt skummt folk.. ^^

Kommentarer
Postat av: Maija

Krya på dig älsk, saknar dig.. :( <33333333

2010-10-07 @ 16:56:22
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/
Postat av: idadorable'

Prinsessan Tuvstarr är det, älskar bilden. <33333333

2010-10-07 @ 21:31:02
URL: http://thecircleoflife.blogg.se/
Postat av: idadorable'

Prinsessan Tuvstarr är det, älskar bilden. <33333333

2010-10-07 @ 21:31:05
URL: http://thecircleoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0