Viktiga saker..

Här har ni min.. åsikt om.. saker:


Rosa äger ut alla färger. Förlåt- men det är bara sanningen.

Scouter är coola- jag vet att ni innerst inne tycker det också, så säg inte imot.

Tråkiga deprimerande musikband suger- söta, roliga, med musik som man faktiskt blir glad av att lyssna på är mycket bättre- Just face it?

Fjortisar är äckliga.

Galna människor är roliga.

Människor som bokstavligt talat är som.. robotar (?) suger. (-Ja, jag känner faktiskt sånna..)

Att bada i december är kallt.

Mona Lisa's ögon är lite läskiga..

Markko är den coolaste läraren.

Svart är lite tråkigt...

Lockigt hår är lite finare än rakt. (fast.. eller, ja. Det beror på.. inte om det är som mitt :s)

Ryggäckar är coolare än väskor.

Kedjor är coola.

Bumbibjörnarna äger :D

Franska är coolare än Spanska..

Att kolla på julkalendern är coolt! (BTW: OMG! MÅSTE BARA BERÄTTA EN SAK! EN TJEJ PÅ MIN TEATER ÄR MED I JULKALENDERN I ÅR! SÅ KOLLA! PÅ ONSDAG! OMG! DET ÄR I MÅRRN!)

Det är awesome att säga violett, i stället för lila.. (inte för att jag gör det, men ändå..)

Pastasallad är godare än hamburgare.



Som sagt: det är är ju lixom bara min åsikt om allt ;)

Kommentarer
Postat av: Gab♥

Haha, jag började garva när jag läste den första xD ♥♥♥ <33333

2010-12-01 @ 21:31:34
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0