Scouterecoola :D

Oh Yes! We are ;)

Haha, idag var Scouternas Julmarknad som är en helg varge år :p Haha, det går typ ut på att alla scouter står i små stånd och säljer saker. Alla pengarna går sedan till kåren. 

 Jag stod inte idag, jag ska stå i mårrn. Men jag hjälpte ändå Elin, Anna och Christina lite ;p



Jätte söt bild på Sofia och Amanda.



Killarna FAILADE! Dem skulle göra "snöbollar" det är typ.. som cocosbollar, fast med vit choklad ist för kakao. Hur som hällst: dem skulle ta 3 dl grädde, men tog i stället 3 LITER! Haha, så det blev.. snödrinkar xD



Luciatåget, bakifrån.



Haha, men det är såååååå coolt för alla små barnen typ känner igen mig. För jag har ju typ hjälpt Johan lite att vara ledare (för killar som går i tvåan och trean)
Haha, åååh. Dem är så söta 8'3

Det finns två tvillingar som går på Gnagarna. Dem är så sjukt söta ;d Dem har båda oranget hår och fräknar över allt. Det roliga med dem är att dem är så olika.

Jag: "Hej Axel" :)

Axel: *Ler skrytigt* "Tja!"

Jag: "Hej Olof"

Olof: *kollar ner på sina händer och rådnar* "He-hej.."

Jag ler.

Olof: *rodnar ännu mer* "..Tack.. tack för tian.."

(haha, lång historia, men för typ nått år sen gav jag honom en tia, så gulligt att han kom ihåg det.)


Haha, jag gjorde bort mig rejält också:

Axel: (ännu en liten jätte söt kille, fast inte en utav tvillingarna) "ööh.. jag vill ha tre 'snöbollar'.."

(alltså.. vi har ett godisstånd, och då fanns det en sak som kallas snöbollar, ja.. ni fattar)

Jag: "Ah.. öh, det blir nio kronor.."

*Axel ger mig en tjugolapp*

Jag: *ser mig nervöst omkring* "Ööööh.. vad sjutton blir tjugo minus nio?"

*jag kollar nervöst på Christina som stirrar ut i luften och inte häller verkar ha en aning*

Axel: "Elva :) "

Haha, fail xD En kille som går i femman räknar bättre än mig. Det känns bra..


Haha en annan smart snille stund för mig var:

Calle: "hallå Ellie?"

jag: "Ja..? :)"

Calle: "kan inte du köpa två knäck till mig..? Asså.. jag pallar inte gå dit, och jag.. typ.. sitter här"

Jag: "haha, visst.."

*calle ger mig pengar, och jag går och köper två stycken*

Han gav mig en femtiolapp och knäcken kostade två för varje, så jag tog tillbaka 48 spänn.

Jag: *ger Calle knäcken, och växeln*

Någon annan kille vars namn jag inte minns: "Gud va mycket pengar du fick.."

Jag: "Ja, 48 kronor faktiskt.."

*Calle kollar på mig, skakar försiktigt på huvudet och fnissar*

Calle: "asså.. Ellie, hur är det egentligen med matten..?"

Det tog ett tag. Men till slut.. fattade jag xD



And tomorrow I'll do everything again :D

Kommentarer
Postat av: julia

haha, va najs juu! ;D <33

2010-11-27 @ 21:22:34
URL: http://juliamerikson.blogg.se/
Postat av: Fanny ;)

BLONDIIIIIN :D <3333

2010-12-01 @ 18:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0