Ilana sjöng Hallelujah med mustach idag..

... Tyckte bara att ni skulle veta det ;)



Vi hade bara bild idag och sen hade vi idtrottsdag. Haha, fast det blev ju inte så värt mycket "idrott" för mig, Elin och Ilana eftersom att vi bowlade. Fast.. det var ju skolan som gjorde det som alternativ så dem får väl "skylla" sig själva xD

Hääääääääääär kommer lite bilder från idag:


Det vart ju så jävla kallt, satt vi stannade och köpte varm choklad ;D




Söta Ilana ^^

 Härlig bild :)

 
Haha, Ilana tog kort på sina skoooooor...


Haha, Elin, Ellie.. BANAN!





Haha, sorry Elin. Rignar in den om jag lägger upp den på facebook xD


Haha, det gick inte så bra för ilana till en början, så jag var tvungen att berätta det: "Ilana.. det.. det finns en sak jag måste berätta för dig.. Bowling.. kanske inte är din starka sida.."

Ilana: "JO! ASSÅ JAG ÄR BRA! DET ÄR FEL PÅ BOWLINGBANAN!"

Haha, det roliga var att hon hade gått och skrytit hela dagen om att hon ägde.. ;D 

Kommentarer
Postat av: Ilana

jag ÄR bra! :o<33333

2010-11-23 @ 20:00:05
Postat av: .... Aaaaaaaaand guess who ♥

Klart att du är. Har någon påstått något annat? :) <3333

2010-11-23 @ 20:19:13
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Elin <3

e sur! <3333333

men ALLA kollar mina poäng....! :D e jag bäst eller e jag bäst asså? ;D <3333

2010-11-25 @ 21:50:26
URL: http://elinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0