"I wonder how, I wonder why, Yesterday you told me 'bout the blue, blue sky.."

..And all that I can see is just a yellow lemontree  (Pink cupcake tree) content happy smiley facebook


Haha, tycker inte att jag borde berätta om mitt urtrissta liv just nu. Sååå.. här kommer lite random saker:


*Jag och Hedda sitter på bussen, på en sån där "fyra-sak", mitt imot oss sitter två killar i våran ålder.
  Då stiger en lite älrde tjej än killarna på bussen, kanske typ 15 år. Hon börjar snacka med killarna som hon tydligen känner. Sedan mitt i samtalet säger hon...*

"Hörrö du, har du tagit och skaffat tjej?!" Med ett flin på läpparna och nickar mot mig och Hedda xD

Killen blir aldeless röd i ansiktet och skakar försiktigt på huvudet.

Jag och Hedda kan knappt hålla oss för skratt ;D





Ilana=Coooooooooling ;D
Jag=Fjortiiiiiis..

Haha, nej men.. tycker att ett linlägg blir så tråkigt utan en picure.. I mårrn är det halv dag :D Hare'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0