Citat ;D

Inget roligt händer. Skriver därför lite citat :d

1. Jag och Youghurt sitter och kollar på VÄRSTA läskiga filmen! ;o klockan är typ tolv. Jag är FETT RÄDD! Det är den läskigaste scenen i hela filmen och jag är fett spänd! Då spelas den där läskiga musiken som man hällst bara vill hålla för öronen när man hör, man inväntar studen.. och är säker på att snart, snart kommer det hände något.

Jag: "OMG YOUGHURT! VAD HÄNDER NU? HON KOMMER UT UR GARDEROBEN, VISST? VISST??! HON KOMMER BLI MÖRDAD AV HENNE??! VISST? VISST??!"

"Oj, vilket fet chips!" Säger Youghurt som precis har tagit upp ett chips upp skålen och inte alls har lyssnat på det jag sagt xD

Jag blev så sur på henne för att jag var så jävla rädd satt jag slog bort chipset ur hennes händer och började sedan as garva ;D





2. Jag och Johan min brorsa) sitter och snackar om allt. Ganska känsliga saker. Och jag vill bara att han ska veta att han alltid kan komma och snacka med mig om vad som hällst.. tyvärr.. verkar han inte känna på samma sätt xD

Jag: "Johan, asså.. om du har några bekymmer, tvivla inte.. kom bara till mig, så kan vi diskutera det.." :)

Johan: "Jo, ja.. jag har faktiskt ett.."

*jag skiner upp som en sol för att han faktiskt vill prata om det*

Johan: "... Just nu känner jag att min lilla syster är SJUKT JOBBIG, vad ska jag göra åt det??!" x']]




3. Minns inte om det var Maija eller typ.. Julia kanske ;p Haha, men skriver.. Julia, för jag tror att det var hon xD Men KAN ha fel. I alla fall så sitter Julia och tjafsar med Sam, och säger då: (ritar smileisar för att förklara aniktsurtycken)

Julia: "AH! Jag hatar dig!" :@

Sam: "Men ändå så älskar du mig" ;) ♥

Julia: "Nej??!" -.-'

Sam: "Det tar jag som ett ja!" :D

Haha, kanske inte låter så kul, men jag garvade som fan ;)



4. Vi är på bilden och håller på med vattenfärg. Ilana tar upp sin pensel och stirrar skeptiskt på den.

Ilana: "Hm. Undrar vad.. blå vatten färg smackar som egentligen.."

Jag: "men.. slicka på den då så får du ju svaret.."

*Ilana funderar en stund men sen inser hon att nej, det kan hon ju inte göra*

Jag: "Varför inte?"

Ilana: "Det är en pensel!"

Jag: "och?"

Ilana: "slicka på den själv då!"

*jag slickar på den*

Ilana: "eeeuuuuuu.."

*Fast för att visa sig värdig så gör hon också det efter ett tag*

Ilana: "Usch! jag fattar inte att vi kunde göra det där!"

Jag: "(scout!)"

(↑ asså.. jag gillar att snacka som man skriver, så jag sa lixom: "Scout, inom parangtés, utropstecken..)

Ilana: "(dumhuvud!)"

Jag garvade så in i helvete xD



5. Tova och jag sitter på bussen.

Tova ser på mig med en sjukt deprimerad blick och säger:

"Asså Elliiiiiiiiiiiiiiiiie... Det har hänt något hemskt!"

Jag: blir sjukt orolig för att jag typ tror att någon dött eller så, så jag ser på henne med värsta sympatiska blicken och ba:

"Va..? Vadåra..?"

Tova: ".. Jag kommer inte ihåg vilket bilnummer jag är på! Tror att jag är på typ 212 eller något! Fan också.."

Jag minns inte exakt vad som hände sen, men jag tror att jag slog henne xD




Haha, bästa bilden från idag :D

Hoppas att ni pallade läsa. Gör det ;d Haha, det var Gabbys idé att jag skulle skriva citat, hope you enjoy'd it ^^

Kommentarer
Postat av: SMILE*

Vadå pedo smile?

2010-11-19 @ 18:10:48
Postat av: julia

haha, det var jag tror jag ;) men haha, fett kul med citat ju! fortsätt med det förtusan! ;D <3333

2010-11-19 @ 19:24:11
Postat av: Ilana

Japp, askul ju. :D<3333

2010-11-19 @ 19:42:39
Postat av: Gab♥

Sv: Nejmen, ta det lugnt Ellie.. Det är ju inte så farligt! :O



Haha, älskar dig! ♥♥♥♥♥ <3333333333

2010-11-20 @ 16:55:23
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0