Även om jag säger att jag hatar dig så.. betyder det ju inte att jag menar det, din tönt..

Hm. Ja, som ni säkert märker så är min bloggning urusel för tillfället. Det är bara för att, som jag har sagt tusen gånger, inte har tid. Så just nu så bloggar jag bara när jag har lust, och vill. Vilket faller mig i smaken. (säger man så.. smaken?)

hur som hällst: I natt sov Youghurt här. Det var fett nice. Vi satt uppe pritty late igår och tittade på skräckisar och Peter Pan xD

Hm. Johan är typ sur på mig. Vill inte att han ska vara det. Han fattar inte att... även om jag säger att jag hatar honom så.. är det ju inte så. Såklart. Jag skulle kolla på film hos honom, och så sa jag:

"Haha, tack Johan. Vet du? Du är inte så pjåkig alla gånger. Jag gillar dig."

Han: "Va? I mårrse sa du ju att du hatar mig. Vad e' det här?" xD

Jag gillar i alla fall dig x') Även fast du nog inte läser det här. But in case of: Älskar dig. ♥




Du är världens bästa brorsa (oftast..) xD


Kommentarer
Postat av: Maija

Aaaww :'D <333

2010-11-09 @ 16:45:57
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0