A crying bastard..

Idag i skolan, när Gabby och jag gick ut från bilden, stod Wille och Sam brevid dörrarna och as garvade, dem förrsta sekunderna fattade jag inte åt vad. Men efter ett par sekunders observation märkte jag varför. Dem hade båda kramat varsin as hårt snöboll, som dem planerade att kasta på oss.

Jag dukade och skrek: "nej, men ärligt.. kasta inte" Dock, i nästa sekund, när jag tittade upp, hade jag munnen full av snö och låg ner på marken.

Jag spottade och frustade ut snön. Men smärtan i min näsa och läpp kunde inte hållas tillbaka. Jag började gråta. Det gjorde seriöst as ont.

Sen var det väl inget mer med det, tänkte jag. Men det var när snön under mig färgades röd som jag fick en annan uppfattning om saken.

Efter ett ganska långt samtal i kontoret så upptcäkte jag ju att det så klart inte var meningen, att det skulle bli så. Men det blev det. Jag hade långa svarta ränder ner för kinderna. Och blod i näsan. Samt jävligt uppsvullen läpp. Så jag fick nog och åkte hem.

Morfar räddade mig från en pinsam bussresa, och kom och hämtade mig. Han äger ♥

 

Väntan i kontoret på morfar blev ganska tråkig efter ett tag. även fast jag väntade med världens bästaste. Tack btw ♥
Men tyckte bara att ni skulle se hur hemskt mitt smink såg ut (OMG! FÖRLÅT! FJORTIIIIIIS VARNING!)

Sen var jag på utvecklingssamtal. Det gick as bra. Lasse är ju inte så farlig som man tror *heheheh*

Weeeell.. that's pritty much what has been hapening. Cya'

Kommentarer
Postat av: Frida

Jahaaaaa, så det var därför du försvann helt spårlöst... D:

Stackars! (Wille och Sam... skakar beklagande på huvudet ) <3

2010-11-10 @ 17:46:46
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/
Postat av: Maija

Ellie.. Gumman stackars dig :( <333

2010-11-10 @ 18:27:27
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/
Postat av: Gab♥

Tihi, det är lugnt (: Haha, jag började ju läsa NO så ja... Mår du bättre nu, gumman förresten? ♥♥♥ <333333

2010-11-10 @ 21:59:13
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Fanny <3

Omg stackare :( <33333 hur mår du ? vem vare som kasta ? :OOO Aja hoppas de blir bättre <333

2010-11-12 @ 17:19:09
URL: http://fizzyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Puss glömde jag skriva de lät lite bitchigt de sista jag skrev sorry, det blev fel :) <3

2010-11-12 @ 17:21:54
Postat av: Fanny

oj haha glömde skriva mitt namn, det va jag som skicka den sista haha

2010-11-12 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0