Trådar hit, tyg dit.. Aj, faan! stickte mig på nålen.. Och ofta tyskland vann!

MOSHI MOSHI! :''3

Förlåt för lite seg uppdatering.. (asså, förresten! jag HATAR att man säger: "uppdatering" det låter ju faan sjukt! Säg: "förlåt att jag inte hunnit blogga på ett tag" i stället.. mycket bättre.. enlgt mig iaf..) Men jag har haft fullt upp (som vanligt dåra..) Hela gårdagen höll jag på å fixa med Johans studentfest som ska vara nästa vecka. Den skulle egentligen vara på fredagen. Men det visade sig att Johans franska tjej inte kommit hem då X'D

Så jag håller på för fullt att baka brownies (min specialité) och så håller jag på å syr om en as ful klänning som mamma köpt till en as cool *host, host* klänning som jag tänkte ha på skolavslutingen.. Men mer om det får ni veta senare.. *blink, blink*

Igår på kvällen åkte vi hem till Orscarsson's och hade vår årliga (?) dagisträff.. eller vad man nu ska kalla det. Asså det är Fannys familj, Emelies familj, Maggans och min. (asså "barnen" är jag, Maggan, Fanny, Fannys stora syster: Amanda, som bara är ett år äldre, Amandas klasskompis Emelie, men alla känner ju lixom varann lika mycket. Och så Olle, Maggans lille brorsa)

Vi typ satt hela kvällen och snackade på Emelies lite för litet rum för 5 tjejer. Och typ tryckte i oss polly. Såååå.. efter som att Amanda var lite against Eorovision.. så kollade vi inte. Men vi såg iaf dem sista fem minuterna. Så vi såg att Tyskland vann! synd ba att Sverige inte var med.. förrsta gången på 50 år! (J*vla Anna Bergendal!)

Men vad tyckte ni egentligen om låten? har bara hört den en gång. så vet inte riktigt (KOMENTERA!) :''3




Tycker att den var ganska okej, Men hon ÖVERDREV lite med brittiskan! men det lät ju lixom fint... har alltid älskan brittiska. Men undrar bara om det lixom var meningen.. ;O

Puss <333


// "Ellie-awesome" :''3

Kommentarer
Postat av: Gabby

Haha, Ellie det är ju så att tyskar inte kan snacka engelska helt enkelt x) <3

2010-05-30 @ 12:33:19
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0