Okej, inte för att jag erkänner det. Men MD:are är väl ganska coola då.. X'D <333

MOSHI MOSHI! :''3

Idag fick vi sov morron typ... nån timme. Jag och Tova tog 08:47 Bussen. Och sen träffade vi Alice och Sofia, Som kunde vägen till "Huset" Där vi skulle kolla på niornas musikal: "This is hair!" som var baserad på filmen: "Hair" X'D

Den var verkligen sjukt bra. Men jag tror nog att man måste ha sett filmen för att fatta något. För i början fattade jag inte ett skit. Plus att slutet var sorglit.. Alla typ dog.. Vad är det för ett slut egentligen? ;O inte lyckligt iaf. Men dem sjöng och dansade jätte fint. Sen åkte vi till baka till skolan. Där någon barmhärtig människa äntligen fixade min facebook som har varit lite ledsen på sistonde... (tack Julia) <333

sen hade vi en meningslös svenska lekion. Och sen franska.. "C'est quand ton anniversaire? " lärde vi oss. som betyder...*punkt, punkt, punkt*  >.<

 Hahah, En bild från igår. PÅ Alice och Katja när dem försökte spela Kristin Stewert (stavas..?) Hahah X'D

 hahah, lite fjortis varning! X'D <333

 Ehhh.. min mobil e ju som den e, Och spootlightsen gjorde ju inte saken mycket bättre. Men lite suddiga bilder blir det alltid... ;)

 EN ball scen när dem sjöng.. Den låten som var med i reklamen för körslaget. "I got my hair I got my toes, I got my feet I got my (nånting) .... Got my musels... I got life, Life, Life, life..." typ..

 En scen med Hippiesarna och soldaterna. Väldigt coolt gjort faktiskt :D

 Slut scenen: "Let the sunshine in!" Eller så är det: "let the sun shine in!" ingen aning faktiskt.. X'D asså jag menar att det kan vara: "låt solskenet in.." eller: "låt solen skina in.."

ahja, what ever!


//"Ellie-awesome" :''3

Kommentarer
Postat av: Hanna

C'est quand ton anniversaire?



När är din födelseda/när fyller du år va?

Eh. Jag suger på franska -.-



2010-05-29 @ 13:58:39
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/
Postat av: idadorable'

Det är Let the sunshine in (; <3333

2010-05-29 @ 17:19:00
URL: http://thecircleoflife.blogg.se/
Postat av: "Ellie-awesome" :''3

är du säker..? är det inte: "Let the sun, shine in"?? men Du e ju proffset xD så du borde ju veta ;) <333

2010-05-30 @ 12:03:11
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: Twilight xD

Men !! Snygga bilder på mig o Alice xD FFjortis minen e Jared minen :P

2010-06-05 @ 15:12:30
URL: http://textwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0