New body försäljare goes crazy! X'D

MOSHI MOSHI! :''3

helt vanlig dag hare varit. pallar inte skiva allt i detaljer, så här e lite fakta:


• Victor, vår nya lärare hade en ny tatuerning. ganska så coolt ;)

• vi körde "busungarna" på gyrmpan. ganska kul till skilldnad från min gamla skola. för Greer släkte nästan alla lampor. så det var DARK!

• Vi fick tacos till lunch. vilket Gabby typ spydde på. Okej, gud va äckligt det lät.. men hon gillade det iaf inte ):

• vi hade NO redovisning. Gabbys hade gjort världens bästaste film! haha, lovar! den va as kul! hon hade typ ritat gubbarna på paint X'D as kul!

typ de.. ;) sen iaf efter skolan så gick jag, Gabby och Julia till centum. Där vi träffase Sanae. Vi gick in på lite affärer och försökte hitta presenter till Alice. Det gick väl så sär. Sen åkte vi till sörskogen, för att sälja New body ;)

det gick väl.. hur ska jag utrycka mig? det gick åt helvete!

haha, det var iaf en tant som kollade i katalogen, så här gick det till:

*tanten/typ 30-åringen öppnar dörren, hon har en liten bebis på typ ett år i famnen. Julia börjar snacka om varför vi e där å så. och ger tanten katalogen*

Tanten: "jaha.. men asså jag vet ju vad det är.. men asså jag köpte typ förra året. Men jag vill bara köpa i år om dem har nya 'modeller' för dem trosorna som fanns förra året var verkligen inte sköna!"

Jag, Gabby och Julia: :O *håller oss som faan för att inte börja as garva*

Tanten: "jaa.. dem var så obehagliga att jag fick slänga dem.. men det beror väl på hur man e skapt.."

vi: "mmh.." *håller oss för skratt*

*bebises ögon är stora som vattenmeloner och riktade mot oss. vilket tanten märker*

Tanten: "jaha.. du Kalle. flörtar du med tjejerna du?"

vi: ":O"

Tanten: "De e bra det, Kalle.."

men tillslut så valde hon att hoppa över det. Trosorna hade tydligen fortfarande samma modell X'D

just' ja ;) hehe en till sak:

*Julia hittar en liten stig som hon helt plötsligt förrsvinner in på och ber oss att föjla med. Men vi dissar henne och går och fortsätter sälja i stället, men när Julia upptäckt att vi dissat henne så kom hon tillbaka*

Julia: "asså shit! vilken diss.."

Gabby: "jaa.. men asså varför skulle vi följa med dig..?"

Julia: "men.. det va ju en lekpark.."

Gabby: "jaa.. och?"

Julia: "men, men.. dem hade en linbana..."

*efter några sekunders tänkande*

Gabby och jag: "EN LINBANA?!"

*haha, vi kutade som fan upp för stigen till linbanan! där vi stannade typ en halv timme X'D

haha, lite många citat kanske men jaja..


*Gabby frågar om vi ska gå till ett hus som vi var säkra på att det var några i, som nyss kom hem*

Julia: "nej! men såg du inte? dem hade ju en jätte stor kuk, höll jag på å säga.. men hund menar jag..;O"

*haha, Gabby å jag började as garva. det lät ju så jävla kul*

Julia: "men faktiskt.. Hunden hade en stor kuk!"

Gabby: "och hur faan såg du det?"

Julia: "men.. dem lixom glänste!"

haha, ni tycker säkert inte alls att det var kul! men det lät as kul! jag garvade som fan!

haha, Det vi kollade mest på var att om det stod många kill cyklar som var i vår storlek så bodde det ju barn där i vår ålder! å då gick vi inte dit!

*vi ser en rosa cykel. Det måste ju ändå vara en tjej cykel! vi går dit*

jag: "men asså ärligt? det där måste ju ändå vara en tjej cykel! den e ju rosa!"

Julia: "nej! de e ju en snopp cykel ser du väl?! den e ju rak där under sitsen!"

*vi började as garva! plus att det var efter att vi plingat på så dörren kunde ha öppnats när som hällst! men ingen kommer så vi börjar gå*

Julia: "men ärligt? ni såg väl att det var en kuk cykel?"

*precis då öppnas dörren!* haha X'D

en annan grej:

*vi plingar på. och börjar envisas om vem som ska snacka.. prcis då öppnas dörren av en lång snygg, typ 18 årig kille*

Killen: "ehh.. hej"

Julia: *får lite lätt panik!* "ehh... du råkar inte ha dina föreldrar hemma kanske..?"

Killen: "eh... nää..."

Jag: "okej.. ähh.. du vill nog ändå inte ha det som vi säljer, så.. hej då!"

(haha, vi garvade som fan efter de!)

jaa.. sen hann vi precis med bussen.. och nu e jag hemma... efter som att jag inte kan ladda upp bilder så.. jaa *fuck*

ses<3

//"Ellie-awesome" :''3

p.s.. vi fick inga paket sålda..




Kommentarer
Postat av: Gabby

Roligaste citaten ever! X"D <3

2010-05-05 @ 20:19:25
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: julia!!

asså, ellie!! jag sa: att ballarna va stora!! och att dom typ lyste upp hela hallen och att det va en massa skrikiga barn överallt, och jag sa att det va en snoppcyckel för att det va det! det va ju en rak ram, inte en som går snett neråt!!

2010-05-05 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0