lite ensam..

MOSHI MOSHI! :''3

idag hade vi sov mårron till kvart i nio, och skulle sedan träffas vid brandstationen. Hampus, Hedda, Nea och Ida envisades med att det skulle gå snabbare att gå av på kallskärsvägen och gå där i från till brandstationen men Tova och jag gjorde som vi hade planerat och gick av vid Källbrin i stället (till slut så visade det sig att dem hade rätt. det gick fortare att gå av vid Kallskärsvägen.. men de e en annn historia)

det var ganska så tråkigt. den enda fördelen var ju att vi slapp en skoldag. men det dåliga är att det är två bild lektionen på raken som försvinner. för att vi var på teater förra veckan -.-

men jag måste erkänna att det var rätt coolt när brandmännen hälde vatten på kokande olja! röken, lågorna och explotionen blev typ 5 menter över den lilla kastrullen ;O

haha, plus att det kändes ganska coolt när all ändå tycker att de e lite coolt att släcka eld och så, typ när man fick lägga en brand filt över en docka som brann. det brukar vi lixom göra på scouterna ;) så HELT töntiga är vi faktiskt inte!

efter det åkte jag hem med Tova, Isabel och Hedda. när jag kom hem åt jag lunch och sen gick jag hem till Maggan. Träffade Johanna på vägen som sa att George, Robin och Totte kom lite efter henne. så jag fick gömma mig lite för att inte bli sedd ;O de e så scarry att träffa sånna från sin gamla klass.. ^^O (<--- snodde den av Tova, hoppas hon inte hade copyright på den ;O)

Maggan och jag snackade mest. om Allt! sen tog vi en promenad till långsjön. börjar verkligen bli varmt nu ;)

och nu sitter jag här.. Mamma är på kören.. pappa, ähm.. vet jag faktiskt inte var han är. båten förmodligen. och Johan jobbar.. så jag får hela kvällen för mig själv.. ensam.. -.-

*argh* och min bild gjejs har pajjat.. så jag kan inte ladda upp bilder från brand stationen.. sorrie.. men kolla Gabbsys blogg: www.gabbsys.blogg.se hon laddade upp några bilder ;) <3

usch! gillar inte att vara ensam hemma. det knäpper och låter så mycket.. :0

//"Ellie-scared" ;''O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0