HATAR ORIENTERING! tror att jag blivit alergisk mot det. Och mitt hår oxå..

Fy faan va jobbigt! Greer tvingade oss att vara UTE på gympan! UTE! har ni kollat ut eller? för om ni inte har det så kan jag bara medela att det spö regnar! eller gjorde..

 

just nu sitter vi i data salen.. åt nyss lunch. Men innan det fick vi klura ut vad vi skulle göra med våra dyngblöta skor och strumpor. och SÄRSKILT håret.. mitt hår som var så fluffigt och fint innan vi gick ut.. och nu va jag tvungen att sätta upp det! J*vla gympalärare!

vi hittade bara en kontroll oxå.. >.< Och inget vattenkrig blir det häller.. vädret! Kan det inte bara bli solsken igen..? sneeeela?.. :''e <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0