Glamrockare! ♥

MOSHI MOSHI! :''3

sorry för dålig uppdatering men jag har vart sjuk å så -.-

igår iaf var vi hos Alice. Snacka om att hon hade värsta Fläschiga huset asså! skit stort och as coolt.

Temat var "Glamrockare". Ganska så svårt. men efter som att alla var BF:are utom Sofia så var det ju inga problem ;)

haha, men jag gick nog kanske lite över styr med sminket. gjorde väsrsta stora, rosa stjärnan runt ena ögat ;) och det stora problemet är att jag tror att dem där ansikts färgerna gått över best före datumet. för jag fick skrubba som faan och dem är fortfarande kvar.. ;O

haha X'D iaf. snart ska vi åka och hämta Maggan. vi ska handla till i kväll ;)

ska värkligen försöka fixa det där med bilderna så jag kan lägga ut.. så det kanske kommer bilder i nästa inlägg ;)

puss puss ;D

//"Ellie-awesome" :''3


Kommentarer
Postat av: Elinor

Mjaaou, såg bilderna på dig på Gabbys blogg och du var sjukt snygg! Jag är hemma snaaart (bara fyra veckor nu!) så då ses vi på Johans mottagning. Puss puss! <3

2010-05-08 @ 21:45:57
URL: http://stockholmantibes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0