Dagens "hairfitt"... nej, det låter ju helt fel. Dagens "frisyr" helt enkelt ;D

haha, jaa..↑  läs inlägget innan så fattar ni ;D

 haha. Asså shit! ser helt.. sjuk ut. Så igonorera bara mina sömniga ögon. Det var klockan sex på morgonen, okej?!



hade typ världens tråkigaste och segaste dag idag. Alla lektoner sniglade sig förbi.. Sen sprang Ida, Julia, Jag och Gabby till tåget.. eller dem sprang snarare. Och jag.. skundade

Dem hann.. inte jag. Men det var lungt. Jag träffade Hedda och vi åkte hem tillsammans. Vi snackade om allt. Bokstavligt talat... (Oj, lite misstolk där..) Även om det känna lite läskigt att vara med MD:are.. känner sig lixom som från en annan planet. så underlägsen lixom.. så gick det bra ;)

Sitter här i min säng. Ensam hemma. Johan jobbar. Pappa e i båten. Och mamma e på föreldrar möte.

läser "Alice i underlandet".. eller snarare "Alice in Wonderland" kanske jag borde säga med tankte på att det faksskt är det den heter. för jag köpte den i London. Och Martin har tvingat mig att läsa den för att jag ska få bra "betyg" i engelska.. den är faktiskt rätt bra.

fast "ettan" är nog bättre. För asså det är lixom boken om den senaste filmen som kom ut för ett tag sen. Asså typ "tvåan"


// "Ellie-awesome" :''3


Just'ja! bara ett litet citat ur boken! Bästa citatet ever: (*det är i början när hon snackar med sin pappa om drömmen. spelar ingen roll om man har sett filmen eller inte! man fattar ändå!)


"Oh, and there's a blue caterpillar," She said, remembering the large puffy mushroom it sat on.
"Blue caterpillar," Charles said gravely. "Hmmm."
Alice gave him a worried look. "Do you think I've gone round the bend?"
Her father felt her forehead, looking just like their family doctor's "Bad news" face and said, "I'm afraid so." Alice's eyes widned, but he went on.
"You're mad. Bonkers. Off your head. But I'll tell you a secret...  All the best people are!"

ärligt talat? bästa ever? eller hur? helt härlig helt enkelt! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0