Bortskämda med solsken *frågetecken*? x)

oj, oj, oj.. Sommaren är verkligen på väg! inded!

Man behöver ju faan inte ens ha på sig jacka på väg till bussen. Vid sju på morgonen! x) det kallar jag: "Sommartider, hej hej! Sommartider!"

ehhh.. asså det var mitt sätt att säga att det verkligen börjar bli varmt.

Det var typ värsta flumm dagen idag. Vi "jobbade" typ inte på en enda lektion. Gabby och jag hade ingen större lust idag bara.. (och.. det lät fel)

Anders uterliggar bild var som vanligt.. som.. den alltid är dåra. Lunchen blev potatisbullar. Vilket Julia nästan kräktes på. Martin släppte oss på tok för sent så klart! även fast HAN VET att jätte många HAR EN TIMME att åka hem, så kan han ändå inte släppa oss i tid så att vi hinner med bussen.. Shit asså!

ahja, Solen skiner ju! då blir man ju alltid på bättre humör! och appropå det! det är ju vattenkrig i mårrn me klassen på fotbollsplanen! SÅ jävla ägigt! :''D can't whait!

 Tog kort på all grönska! som växer på min lilla väg på väg till skolan..

 en annan typ.. likadan bild men från annan vinkel.. jaa..

hahah.. men nu. dags för detta:

DAGENS RANDOM CITAT:


*katja och jag sitter brevid varann på bussen hem. Plötsligt börjar Katja sniffa..*

Katja: "Tycker inte du också att det luktar jordnötssmör?!"

Hahha, helt randomly! vi satt helt tyst. Och Så helt plötsligt så sa hon bara det.. X'D


// "Ellie-awesome" :''3

p.s ALLA BF:ARE! Glöm INTE badkläderna i mårrn! :''D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0