Bland det dummaste man kan göra: HA GLASS KRIG! tro mig.. X'D <3

jaa.. man kan ju ha "krig" med vatten, mat eller kuddar. Men glass!

asså igår på scouterna så hade vi kappsegling (asså en segeltävling) Det var två kill båtar och två tjejbåtar. Vi kom trea. Iaf, vinnarna var dem andra tjejerna (men till vårt försvar så kan jag faktiskt säga att dem var fyra andra åringar och en tredjeåring, och vi var bara EN andra åring och tre förstaåringar)

Så som pris fick vi glass. Du vet en sån där kartong förpaktingar som man lixom kan skära i sär.. eller nåt. Så alla fick lixom en.. kartong.. bit med glass. eller något. "Kriget" började iaf med att Amanda sa..:

Amanda: "Ellie *hahah* du har glass på näsan!"

Jag: "vadå..? var?" *strycker ännu mer glass på näsan med glassen!

Amanda: "ÅH! snälla får jag mosa lite på dig..?"

Jag: "okej.. men LITE!"

Det vart inte lite..

Och sen sa Amanda:

"Kolla Ellie! Det finns två paket till! Snälla! om du kladdar på mig så får jag kladda på dig!"

Jag: "oookej.. då.."

Och Emil satt typ och glodde as mycket på oss, så till slut kom vi överens om att om han fick "Kladda" (det det låter så fel.. men ni fattar) på mig så fick jag göra det på honom..

och det gjorde han. Sannerligen. Mycket! Han tryckte upp hela paketet i ansiktet på mig! hahah, väldigt kladdigt, väldigt kallt, och väldigt kul! X'D

Och sen kom Johannes och ba:

"asså.. gud, hurrni! Det är så jävla omoget.. att göra SÅ HÄR...!" OCH.. han tryckte upp glassen i ansiktet på mig.. X'D <33


 hahah, kanske inte syns. Men kolla nära på min hud. Alla mina små prickar är hallon och choklad bitar från glassen. Men eftersom att den lixom.. torkat på vägen hem så syns det inte. Hahah, jag hade verkligen glass överallt! I håret, på kläderna, på kinderna.. ;O


hahah, SKa döda Youghurt och Emil nästa gång jag ser dem.. >.<

// "Ellie-awesome" :''3

Kommentarer
Postat av: christina

hahah det va fett kul o se på sorry men det såg så kul ut typ alla gick på dig :P

2010-06-19 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0