Blä.. tisdag.. >.<

inte så värst märkvärdig dag om man säger så. Fast vi hade No prov.. det var inte världens svåraste prov precis. Men jag skulle ljuga om jag sa att det var super enkelt.. :[

Hahah, asså Tova är ju bara för underbar: Hon var i Prag när vi fick papprerna om NO grejsen.. så hon hann inte öva. Så på provet kunde hon ju inte allt dåra. Så när frågan "vad är Asteroider?" kom. så skrev hon typ: (mitt mine är inte vad det har varit X'D så allt är inte exakt rätt..)
 
"En Asteroid är en rosa elefant som äter blåa
bananer!" Hahah, så Klockren! helt härlig helt enkelt! undrar vad Janne tycker om det dessvärre.. ._. 

 Julia och jag "Redovisade" våran franska grej för Linda. Alla NO frågor snurrade runt i huvudet.. och allt blev helt knäppt så jag fick typ hjärn släpp ;O

jag ba:

"ehh.. J'ai une mére.. eh.. eh.. I´ll.. nej! elle.. ehh.. S'apelle.. ehh.. Carina.. "

och Linda ba:

"tu T'appelles comment?"

ja ba:

"ehh.. va? vad betyder de...?" (SNACKA OM HJÄRNSLÄPP.. *pinsamt..*)

och sen ba:

"ehh.. just'ja! Ja.. ehh.. je.. m'appelle.. ehh.. Ellie.. ehh.. Ellinor.."




Just nu pluggar jag till SO provet i mårrn.. samtidigt som jag typ sover.. *snark*


  efter som att min data e cp så blir det ingen bild från idag.. men bilden over var så sööt.. så jaa.. ^^

puss på er ♥


//"Ellie-awesome" :''3

Kommentarer
Postat av: Ilana

Bara för att skryta lite, jag fick alla rätt på provet. :)

2010-05-12 @ 15:18:57
Postat av: Hanna

- Tu t'appelles comment?

- Je m'appelle namn



- Tu as quel âge?

- Il est ålder



- Tu habite ou?

- J'habite a stad



Bara för att jag suger på franska för att ha läst det i ett år XD

Min stavning alltså .__.

2010-05-12 @ 21:46:12
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0