båtjobb.. igen.. *snark*

MOSHI MOSHI! :''3

klockan är runt kvart i fyra och jag kom nyss hem från sjöstugan. Där jag och massa najader och neptunare har tillbringat dagen med att skruva på durkar och mastar.. och helt enkelt fixat i båtarna.. ;)

har as ont i ryggen och händerna efter som att vi dåra har legat på durkarna och skruvat fast dem.. plus att det bara fanns några skift nycklar.. så vi fick dela. och hade man ingen så fick man skruva med händerna..-.-' 

men dem blev klara till slut. Haha, vi råkade ta Jolly Bob.. som egentligen är "killarnas" båt. vi brukar egentligen ha Hoo, eller Kid. Haha, men nu bytte vi. så typ när alla killarna gick förbi så sa dem typ:

"repa inte lacken!"

eller:

"skruva fint!"

eller:

"var försiktiga! de e vår båt!"


men nu e jag iaf hemma.. *suck* känner mig väldigt dålig bloggare här.. för att jag inte harnågot precis roligt att skiva om.. det får bli lite bilder i stället ;D

okej.. asså... shit! nu dampar jag verkligen på allt, har typ lyckats screewa upp mina bilder från mobilen.. så om ni läser det här.. kom tillbaka lite senare för då kanske jag har lyckats ladda upp allt och fixat de... awww...


//"Ellie-awesome" :''3 (dumma mig..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0