*ARGH*! VILL HA! VILL HA! VILL HA! VILL HA! ♥

ÅH! ibland så hittar man ju skaer som man värkligen bara MÅSTE ha! men vet att man inte kan få.. -.-

jag hittade ett par as söta converse på google för några veckor sen! men de e ju på GOOGLE! dem går ju lixom bara inte att köpa.. *suck* blev as arg på mig själv för att jag hittade dem! men eftersom att jag redan blivit kär i dem så var det för sent.. ;O

← SER NI! de e små turkosa och vita kaniner på dem! visserligen så har dem inga ögon.. vilket gör att det ser lite failat ut!

men jag har en plan:
jag skulle kunna köpa ett par äkta converse typ på blocket eller tradera (dom säljer äkta där, till ett mindre pris. men dem är typ piratkopior.. så de är inte så där jätte bra kvalité! men ändå!) typ vita, och sen kan jag ju måla kaniner på dem! med ögon ^^

som Alice gjorde, men hon köpte inte converse utan.. ÅH! vad var det nu det stod på hälen? jaja, sak samma ;)
(just'ja! promise att jag inte fick idén av Alice! jag har faktiskt gått å tänkt på det här några veckor!) 

allt jag ska göra nu e att be om låv för mamma ^^ 

önska mig lycka till!

//"Ellie-villhaconversenjättejättejättejätteasmycket!"  :''3

p.s snälla komentera! visst blir man bara kär i dem?! ;] 


Kommentarer
Postat av: Gabby

Aww, så söta... <3

2010-05-03 @ 21:34:42
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0