AH! J*vla damp data.. >.<

*suck*.. har bara lust att kast datan i marken. Eller sploa ner den i toan.. fast egentligen så är det ju inte datans fel.. de e ju egentligen mitt. Jag klickade ju på fel sak.. så nu går det ju inte att ladda upp bilder.. de e därför jag är arg..

inte så värst händelserik dag har det varit idag.. hade typ bara 3 lektioner. Asså en två var ju gympa och resurstid.. vilket inte rikigt gills..

Har typ skaffat facebook. Eller bytt lösenord snarare. Jag hade ju glömt bort det förra.. Nu ska jag bara försöka lista ut hur det går till..

pallar inte skiva mer just nu.. har lixom inga bilder att lägga ut elr så.. ska verkligen försöka lista ut hur man får det att funka igen..

cya .. fett tråkigt inlägg.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0