VÄLKOMMEN, TILL DEN OFANTLIGA, DEN ENASTÅENDE, DEN SKIT COOLA, DEN AWESOMENESSADE... ehh.. min nya blogg ehlt enkelt! :''3

MOSHI MOSHI!

jaa, vad ska man säga? rubriken säger ju precis allt!

VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG HELT ENKELT!   

ehh.. vanligtvis när man skriver ett första inlägg så brukar man ju skriva lite om sig själv... men jag känner att jag inte tänker göra det av två andledningar:

1. det här är inte det första inlägget.. (haha, Gabby fick äran att skriva det för att hon fixade designen.. och för att hon gjorde det bakom min rygg...) X'D

2. det känns väl ganska meningslöst att skriva saker om mig själv.. för eftersom att ni läser min blogg så måste ni väl fömodligen känna mig.. annars hade ni ju inte fått tag på bloggen... -.-

men! BARA för att upprätthålla traditionen om att skirva om sig själ på sitt första inlägg så gör jag de!!

här e lite saker som kan vara bra att veta om mig:

jag har kort, blont, lockigt hår (eller..det var iaf blont.. när jag föddes) och bruna ögon..(vilken jag e lite pisst off för, därför att pappa och typ alla i hans släckt har blåa, och det hade sett så sjukt mycket snyggare ut)

• eftersom att jag har så pass kort hår, så blir det sällan snyggt när de e lockigt.. så jag brukar göra typ 13 små flätor i håret, och sen sova med dem, vilken gör att det blir stor volym.. men andra ord: FLUFFUGT! (btw, så var det så som Gabby kom på namnet..på blogen asså att ett moln skulle symbolisera mitt hår)

jag älskar Michael Jackson! (och nu snackar vi hans röst..)

jag älskar rosa! "töntigt" kanske ni tänker... "rosa e ju en bebis färg" jaa.. tänk gjärna det ni! det rör mig inte i ryggen! för så länge som jag tycker de e snyggt så e jag nöjd! 


jaa.. det var väl i stort sätt det.. (jag kanske borde ha nämt något om att jag bor i Segeltorp och att mina husdjur e höns.. men what ever)

om jag skulle beskriva mig själv i en mening så skulle jag nog säga att jag är en:
CONVERSE GALEN MICHAEL JACKSON DYRKADE ROSETT NÖRD!  (typ.. lite förkortat) men i stort sätt..:)



hehe... och det där med designen.. den ska väl typ symbolisera hur stressad jag är på mårnarna.. och att mina tankar ofta flyter runt på fluffiga rosa moln..

Aloha I'a Au Oe! (det betyder "jag älskar dig" på hawaiianska) <3

//Ellie (super sweeet) :''3

p.s ska försöka vara så aktiv som möjligt.. men man kan aldrig förvänta sig något av mig.. ^^

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Hej Ellie cool blogg!! Typisk "ellie grej" <33 hihi Ellie is always Ellie <3 Puss puss älskarrej <3

2010-03-27 @ 18:04:31
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Ska du delta i Earth Hour?? Kommentera gärna på min blogg, är lite nyfiken på hur många som kommer delta :D.



Tack för svaret ! ;) Fin blogg förresten.

2010-03-27 @ 18:34:08
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: maria

Hej! du får lycka till med bloggen! :)

2010-03-27 @ 18:49:06
URL: http://mariasnellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0